Impressies van de Pont Alexandre III in Parijs

Het is al zolang geleden dat ik nog een stukje geschreven heb voor Parijs Live, een kleine vingeroefening om er weer terug in te komen.

Vandaag was het prachtig weer in Parijs en heb ik een wandeling gemaakt over de Pont Alexandre III. Vooral in de zon is deze brug met zijn vele versieringen in bladgoud bijzonder mooi. Ik heb een aantal foto’s gemaakt en die tot een kort filmpje verwerkt: De smaak van bladgoud.

3 reacties op Impressies van de Pont Alexandre III in Parijs

  1. Hoi Inge, blij je weer te horen!
    Ik hoop dat je niet teveel kramp hebt gekregen van de vingeroefeningen en snel weer volop aan de bak gaat met je leuke verhaaltjes en proeverijen in ‘onze’ mooie stad Parijs.

    Vriendelijke groeten, Chris

    • ingercamps zegt:

      Bedankt voor de aanmoediging!

      • Henny zegt:

        IK ben net terug uit Parijs en het was weer super.
        Was met onze jongste zoon die is ook gek van Parijs we hebben heel veel gelopen waar Edith Piaf heeft gewoond en ook zijn we in de wijk geweest waar de arbeiders hebben gewoond heb genoten.

Geef een reactie

