De onverbiddelijke wet der logica

Gezien dat ik de afgelopen week langs een standbeeld van Dante ben gewandeld, auteur van “de hel, de hemel en het purgatorium”;
Gezien dat ik onlangs een fototentoonstelling bezocht met luchtfoto’s van Seb Janiak, die een verwijzing naar het purgatorium voorstelden;
Gezien het vandaag zondag is, dag waarop we nadenken over de zin van het leven;
Gezien Georges Moustaki een mooie stem heeft en over het purgatorium zingt;
Gezien dat ik sinds enkele maanden in het bezit ben van een Ipad,
Gezien dat ik gisteren een Bose Sound System gekocht heb, dat in één seconde aan de Ipad gekoppeld kon worden en geluid van uitstekende kwaliteit brengt,

heb ik besloten om hier vandaag het liedje te brengen van Georges Moustaki: Le Méteque.

 

PS Voor iedereen die niet handig is met techniek is deze combinatie Ipad-Bose een uitstekende oplossing. Voor het eerst een muziekinstallatie, volledig draadloos, die je zonder het lezen van de handleiding kan gebruiken.

Een reactie op De onverbiddelijke wet der logica

  1. theresemajor zegt:

    Heerlijke muziek. Ik heb net – heel ambachtelijk – een cd van Youssef gekocht, met daarop Le Méteque, vanzelfsprekend.

Geef een reactie

