Waar je ook kijkt, Google Chrome

20 goals om in de finale te komen, elk 5 maal bekeken op YouTube
1 al te gek idee verzonden naar mijn kameraden
3 antwoorden gekregen, bijna onmiddellijk
7 open schermen om een goedkope vlucht te zoeken
2 grote ogen die de voorstellen overlopen
500 Euro voor een retour Johannesburg!
1 halve seconde aarzeling
4 vliegtuigtickets gekocht bij Lastminute.com
3 uren chat om kaartjes voor de wedstrijd te kopen
94 minuten uitzinnige vreugde
28 tweets om dit nieuws te delen

21 open schermen
0 bug
1 zoeksysteem

Google stelt Chrome voor
Een snelle zoekmachine, ontworpen voor iedereen

Met deze en analoge teksten kondigt Google haar nieuwe zoeksysteem aan in de Parijse metro en kranten. Het is een gigacampagne, overal kom je het tegen. Ik had al gehoord van Chrome, heb het gedownload op mijn PC, maar het verschil is me nog niet heel duidelijk, maar ik moet er zeker wat beter naar kijken. Het is verbazend dat Google hier zoveel geld voor uittrekt. Verder zijn er volgens mij maar 18 goals geweest van Frankrijk om in het WK 2010 te komen, maar daar kan ik ook verkeerd in zijn. Hoe dan ook, de reclame heeft me wakker geschut, want als we naar Zuid-Afrika willen gaan om er een wedstrijd bij te wonen, wordt het tijd om de kaartjes te kopen. Even op Lastminute.com gekeken, de prijzen liggen al rond de 1.100 Euro! Snel wezen dus.

Geef een reactie

