Webbeheerder

Ik, Wendel Camps,  ben de webbeheerder van deze blog over Parijs. Ik hou me bezig met de technische aspecten: van het ontwerp van de blog tot de verwerking van foto’s en films of andere media. Ik ben er ook voor alle vragen of reacties die u naar aanleiding van deze blog mocht hebben. Geef uw commentaar op de blog, laat uw mening horen, zodat wij kunnen werken aan een constante verbetering van zowel vorm als inhoud.

3 reacties op Webbeheerder

  1. hans ten thije boonkkamp zegt:

    Wendel, hoe gaat het met je? Kan ik je mailen of bellen om een keertje bij te praten? Hans.

  2. chris zegt:

    hoi, ik krijg steeds meer zin om naar Parijs te gaan…. misschien aardig om te vermelden dat de Bijenkorf in de dwazedagen een actie heeft: voor 140 euro met 2 personen naar Parijs.

    • ingercamps zegt:

      Goed idee. Ik heb de link opgezocht en gezien dat de actie loopt tot 20/7/2012. Wel moet je erop letten dat het gaat om tickets, die inruilbaar zijn tot op een dag voor vertrek. Misschien dat er andere tickets zijn verkrijgbaar zijn (goedkoper), met weliswaar minder flexibiliteit, maar die ook interessant kunnen zijn. http://www.thalys.com/nl/nl/bijenkorf

      Groeten,
      Inger

Geef een reactie

